Past event
Sushi-avond
26 November 2015 · 19:30
Vandaag eten we sushi! Sushi à volonté voor 10 euro, gemaakt door onze lieve webmeester (die dat al een paar keer heel lekker gedaan heeft).
Geen zorgen als je geen vis of klassieke sushi lust: er is niet enkel vis maar ook meerdere soorten vlees en vegetarische opties. Pikant, niet-pikant, wasabi-met-een-beetje-rijst, er is voor elk wat wils. Als je geen rijst lust, dan heb je natuurlijk wel een probleem. :-)
De activiteit gaat door op Peter's appartement, het adres krijg je na inschrijving, kort voor de activiteit. Pas op: inschrijven = betalen!
Sign up
This event has already taken place, so signing up no longer makes sense.
