Kajira logoKajira
Past event

Lasershooten

3 April 2011 · 21:00

We gaan zondag 3 april gaan lasershooten in The Zone. Dit zou normaal rond 21u beginnen. Inschrijven is ook voor deze activiteit verplicht en kan door een mailtje te sturen naar kajira.gent@gmail.com voor 30 maart.

Sign up

This event has already taken place, so signing up no longer makes sense.