Past event
Halfvastenfoor
30 March 2011 · 19:30
We gaan met z'n allen naar de halfvastenfoor in Gent. Vergeet geen mailtje te sturen als je mee wil, al was het maar om af te spreken.
Sign up
This event has already taken place, so signing up no longer makes sense.
