Past event
Burlesqueshow
14 February 2013 · 20:15
Om nog een snuifje cultuur op te doen bij de start van het nieuwe jaar, bezoeken we op 14 februari een Burlesqueshow in de Minardschouwburg. Of het nu is om op een leuke manier Valentijn te vieren, of net iets te doen te hebben op die anders hatelijke avond, alle excuus is goed. Afspraak om 20u15 aan de ingang, kaarten dienen op voorhand gekocht te worden (schrijf je dus in!). Meer info op neoretroagency.com/14-02-13-fol-minard-ghent.
Sign up
This event has already taken place, so signing up no longer makes sense.
